En morgon med Monstret

Då har man vaknat upp för sista gången detta året med. Ja och jag har min son och tacka för det. gillar när han väcker mig haha.

Vart vaken en stund nu men man har försökt få vila lite medans lilleman varit vaken.

Vi kolla på tv en stund och då nicka pappa till lite och det märkte ju han då vart det aaaaAAAAaaAAaAAaaaaaaAAAAhHAHHAHAHAHAAAaAAA och då var man vaken igen haha blev så ett par gånger när han såg att mina ögonlock föll ner hela tiden men nu har han fått fart på mig ska städa lite och pyssla innan Gumman vaknar upp!

Monstert är ju inte giia nu då eller det beror på vilket humör hon är på när hon vaknar:P.

Ja då är det ett nytt år snart igen då inget nytt med det livet går vidare .

Och hocky är det i kväll med så det blir det att se innan tolvslaget . är ju jvm sverige mot finland . hoppas ju på att sverige krossar dom totalt när det gick så bra på ryssarna

Och slänger upp ett par bilder på ungarna med Lukas med på ett hörn en kall vinterlekdag.

Och tindra kommer nästa Torsdag med :D

Nej nu ska göra lite nytta hade och dricka kaffe:d









Kommentarer
Postat av: Baso

Vart är kortet du tog på mig då ?

2009-12-31 @ 12:53:20
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Anna Johansson

Aaah, Lukas Lukas Lukas :D

2009-12-31 @ 15:15:45
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0