HMMM

Ja nu sitter man vaken för att man gick och la sig för tidigt men var så jävla trött. så då tänkte man skriva lite här var ett tag sen sist nu. vart mycket gnäll över att ja inte skriver  nått :P

Ja mycket har hänt . är tillbaka i karlstad igen trivdes inte i stockholm alls.

Så nu bor ja och min älskling och junior i en trea på bellevue och jag trivs bra synd att man inte har ett jobb nu bara vill har nått att göra på dagarna.

Det är skönt att få träffa min älskade dotter med har saknat henne så mycket när ja bode i stockholm träffades bara en gång i månaden klarar inte riktigt av det.

Vet inte vad ja ska skriva heller. Jo det är inte så mycket som är nytt . som vanligt och nu när man på bellevue igen så har man tommy springande här igen om han inte är med frugan hans haha .

Har fått tillbaka meduza med min goa boa. så det blir lite mer ormar längre framöver har lite planer på att bygga egna terrarium med Gabrielle.

Hon har vart intresserad av det så  hon ska få vara med på ett hörn och så ville hon ha egen orm som ja kommer få ta hand om hmmmm varför ha en orm då? ja men som sagt man går inte mot regeringen själv .

Ja Thor han växer och blir större händer nått nytt med han varje dag alltid nån ny grej han dolar med. nu har han nån grej med tungan som alltid ska visas hela tiden .

Och så ska ja skriva att ja älskar min sambo annar blir det livat   ÄLSKAR DIG GABRIELLE :D

vad händer annars då?`ja inte mycket ska fixa lite med papper om arbetsförmedlingen och sånt töll .


Älskar min familj

Nej nu blir det natten. Stor ide och skriva när typ två läser detta jaja


Kommentarer
Postat av: Baso

Det är lugnt, jag kan fixa läsare ;D

2009-12-21 @ 09:25:22
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0