Goodby my baby

Den 28e dec Kommer ja komma ihåg i många år framöver.

Ja och älskling fick reda på för några veckor sen att vi skulle bli färäldrar på nytt .

Men Den lille orka inte enda fram. för i dag växer barnet i mer.

Blev riktigt glad . skulle få ett till barn i mitt liv . båda mina barn har vara skänkt mig lycka och fått mig att ordna upp mig och inte bara fördriva tiden på skit.

Och Tindra och Thor skulle bli stora syskon Tindra skulle bli stora syster på nytt och Thor skulle inte vara minstingen i familjen  :D

Gabrille önska sig en liten flicka så hon hade en pojke och en flicka som var sina egna.

.Nu sitter man här och tänker vad gick fel men det vet man inte och kommer aldrig att få veta.

Varför orka inte ditt lilla hjärta fortsätta slå. Älskar dig vem du än hade blivit.

28 dec Orka du inte mer mitt barn,

Nu orkar ja inte skriva mer .





Kommentarer
Postat av: Incognito

Så går det när man inte sköter om sig...

2011-05-05 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0