Saknar er

Ja nu är dags igen..

Har svårt att sova på natten. så tomt här hemma. inget liten man som härjar runt och lever fan. ingen go sambo som lever fan här heller.

Ingen som säger till mig att göra saker heller . det är ju gött en stund att få slippa men nu är det nästan som man har apstinest. Av att inte giia skäller lite på mig :D


Sen är det alla hjärtans dag med till helgen som ja kommer vara ensam på med . känns inte roligt för fem öre.

Hade gärna haft min Vackra flickvän hemma och mysa med och äta gott med lite tända ljus och bara tillbringa hela dagen med :(

Dom kommer hem en sväng i början  mars nåra dagar i allafall.

Just nu känns livet skit. Saknar alla små saker man annars tar för givet . Som att bara sitta och kolla på tv och mysa och hålla om varan. Eller bara få en kyss eller kram och få höra att man är älskad.

Sen att det inte finns nån att komma hem till efter jobbet känns rätt piss med eller frågar hur dagen har varit.

Är kanske bra att vara utan varan ett tag med. det är då man tänker på allt man annars tar för givet .

Alla som har sin respektive hemma och går och stör sig på små saker hela tiden. Tänk efter på hur ni kommer sakna dom små sakerna när ni inte har dom längre.
Tänk på att inte försumma din Man fru sambo ..

Just nu känns det så Förbannade jobbigt att vara utan dom man älskar och håller av..

Älskar dig Gabrielle Olofsson så det gör ont du gör mig hel. du har för alltid mitt hjärta och ja vill inte har det tillbaka

Ska se om john blund vill komma på en kopp kaffe och stoppa om mig ..








Kommentarer
Postat av: Giia

Tomt här utan dig också, men jag lovar. När jag kommer till Karlstad, så ska du få pyssla om mig! Haha! Och pannkakor har jag blivit lovad, och pill i håret... Och mys! Vad har du mer lovat? Att hålla om mig tills jag somnar, ojoj vad du kommer få jobba :D ÄLSKAR DIG!

2010-02-10 @ 13:57:11
URL: http://idagabrielle.blogg.se/
Postat av: Billy

Gör ja utan minsta gnäll kan ja lova

2010-02-10 @ 19:37:03
URL: http://dirgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0