Tänkte på dig




Saknar dig Gumman



Förlåt

Text och musik

Magnus Weideskog

 

Jag är vaken för sent, jag sover för länge och jag stör dig ibland i din sömn

 

Jag får dig att ligga vaken om natten om jag inte sover med dig

 

Jag har värdelös smak när det gäller att välja vilket TV-program vi ska se

 

Jag låter hunden dra upp massa grus i vår säng när jag är för lat för att torka hans ben

 

Jag vet att jag är svår att leva med

 

Förlåt, förlåt, förlåt

 

för allt jag gjort, eller borde ha gjort

 

Förlåt, förlåt, förlåt

 

för allt jag sagt, eller kommer att säga

 

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt

 

Sanningen är att utan dig är jag ingenting värd

 

Jag avbryter dig när du pratar ibland och jag lyssnar inte alltid så bra

 

Jag har sönder din bil, jag kör upp din bensin och jag lämnar den full med skräp

 

Jag försöker vara rolig med skämt som jag egentligen vet att du inte tycker om

 

Jag glömmer att berätta om inbjudningar vi får eller så berättar jag det alldeles för sent

 

 

Jag vet att jag är svår att leva med

 

Förlåt, förlåt, förlåt

 

för allt jag gjort, eller borde ha gjort

 

Förlåt, förlåt, förlåt

 

för allt jag sagt, eller kommer att säga

 

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt

 

Sanningen är att utan dig är jag ingenting värd


Kommentarer
Postat av: Giia

Jag älskar dig! Massor massor massor! <3

2010-02-26 @ 09:22:44
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0