Måste blogga

Ja nu har man tröttnat på tjatet om att blogga så drar väl i väg med ett inläggg då


Vad har hänt dom senaste månaderna . Jo  bor i karlstad igen efter nåra månader i stockholm trivs bra i gamla k-d..

Försäkringskassan har strulat till det så Min kära sambo eller särbo nu var tvungen att fara tillbaka till stockholm och jobba så vi har råd att betala för oss.


Ja har börjat på mitt gamla jobb igen fyra timmars dagar bara men trivs bra skönt att jobba igen som fan. gött att känna sig trött på kvällarna när man har gjort lite nytta..

Thor har blivit stor hela nio månader nu och har visst fått lite attityd i stora staden och skäller på alla som inte gör som han vill. Duktig pojke ..

Ja Själv så är man själv hela kvällarna nu för tiden saknar min familj som fan Fruktansvärt tomt utan dom saknar min Gumma att mysa med och min Pojk och busa med..


Grymt jobbigt att vara utan dom hela dagarna men har ju tindra varan helg nu så har nån helg att vara glad för ..


Gör så ont i mig att behöva vara utan dom som jag älskar så jävla mycket.. men det är ju för en bra sak just nu..

Älskar min Särbo så mycket . Känns som en del av mig inte finns kvar utan hennes närhet..

Pratar med henne varje dag men det är ju inte samma som närheten och tryggheten som finns mellan oss vanligtvis..

Blir nåra veckor utan henne och Junior nu men det ska jag klara av ska se till att får jobba som fan nu. så går det nog lite lättare.

I morgon bär det av med Anna Brorsan fruga och handla lite mat till Meduza och lämna barnstolen tillbaka till Sjukhuset sen ska hon köra mig till jobbet tackar anna för det :D...

Nu ringde min Särbo så ska ta och avsluta att tycka synd om mig själv just nu och prata lite med Kärleken..


Älskar dig gumma saknar dig mer för varje dag som går ..

Kommentarer
Postat av: Giia

Ja, jag kanske är en nörd. Men ingen vinst betyder lika mycket som den jag redan vann, när jag vann ditt hjärta.

2010-01-26 @ 23:01:47
URL: http://idagabrielle.blogg.se/
Postat av: Billy

Älskar dig med hjärtat

2010-01-26 @ 23:06:35
URL: http://dirgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0